Hard Frag
Regulamin
Sportowego i zasady fair play z zawodników uczestniczących i zespołów oczekuje w każdym czasie. Niektóre zasady mogą stracić swoją wartość o tej głównej zasady.
Oszukiwanie · w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
· Gdy fałszywy mecz zostanie wykryty, obie drużyny zaangażowane zostaną usunięte z Hard Frag wraz z fałszywego meczu.
· Nie znając zasady nie obowiązują usprawiedliwienia za nieprzestrzeganie ich jest.
Zasady nagradzania
W celu uzyskania nagrody musisz spełniać następujące wymagania:
- Zespół powinien mieć co najmniej 4 członków zarejestrowanych.
- Zespół powinien odgrywać 4on4 co najmniej raz w miesiącu.
- Zespół powinien być przyjęty co najmniej 20% przychodzących wyzwań.
Dopasuj zasady
· Skontaktuj się z przeciwnikiem co najmniej kilka minut przed meczem.
· Jeśli przeciwnik nie jest online lub nie odpowie w ciągu 15 minut później niż w czasie meczu można wygrać przez walkower (wynik 1-0 na swoją korzyść).
· Wszystkie mecze rozgrywane są przy użyciu MaxRounds 12 lub 15 scoringowy.
· Mecz zostanie rozegrany na jednym lub dwóch mapach, obie drużyny dostać się do wyboru własną mapę.
· Polipropylenowa czarna rękojeść okrągły zadecyduje, która drużyna może wybrać swoją drużynę do gry w pierwszej kolejności.
· Każda mapa zostanie rozegrany jeden raz jako CT i jeden raz jako T.
· Wszystkie mecze powinny być rozgrywane na bezpiecznych serwerach (serwery, które Valve Anti-Cheat działa). Aby sprawdzić, czy serwer jest bezpieczne czy nie, należy wpisać "status" w konsoli podczas połączenia. Tylko wtedy, gdy serwer Cheating-Death wtyczki zainstalowane to może być niebezpieczne.
· Wszystkie zasady meczu można zmieniać nawet jeśli mecz jest akceptowane, ale tylko wtedy, gdy 2 drużyny zgadzają się na nim. (Tylko lider i / lub syndyk może mówić o zespole)
· Użycie freelancer w meczu spowoduje przepadkowi straty.
· Po meczu rozpoczęła, jej wynik liczy, chyba że obie strony zgadzają się, że nie powinien. Ping lub lagi kwestie nie są wymówki, by zostawić; powinieneś sprawdzić serwer przed rozpoczęciem gry.
Opcjonalne zasady
· Wersja: 1.6 jest w wersji standardowej. Jeśli chcesz zagrać w starszą wersję wybierz 1.5.
· SteamID: Wszyscy gracze powinni wypełnieniu ich Steam poprawnie.
° Demos: Jeśli ta opcja jest zaznaczona, wszyscy gracze muszą nagrywać demo z całego meczu ust zarówno CT i T z każdej mapie). W przypadku konfliktu, obie drużyny mogą zażądać upto w matchsize - 1 Liczba pokazów na mapie z drugiego zespołu. Prezentacje powinny być przechowywane aż wynik został zaakceptowany na ProLeague. Jeżeli jeden zespół zdecyduje się wnioskować o demo w przypadku konfliktu muszą też wyjaśnić swoje powody do tego. Jeśli dema serwer HLTV są dostępne albo zespół może zdecydować, aby przesłać te zamiast dema ineye.
· Śmierć Oszukiwanie: Wszyscy gracze będą oczekiwać, że CD działa bez problemów, zanim mecz się zaczyna. Valve Anti Cheat musi być zdeaktywowanej.
Ustawienia serwera
Wszystkie mecze są rozgrywane w następujących ustawieniach serwera Ściągnąć z config).
- Pausable 1
- Allow_spectators 1
- Mp_buytime 0,25
- Mp_roundtime 1,75
- Mp_friendly_grenade_damage 1
- Mp_friendlyfire 1
- Mp_c4timer 35
- Mp_freezetime 4
- Mp_forcechasecam 2
- Mp_forcecamera 2
- Mp_fadetoblack 0
- Mp_footsteps 1
- Mp_flashlight 1
- Mp_autocrosshair 0
- Mp_limitteams 0
- Mp_logfile 1
- Mp_logmessages 1
- 0 mp_autoteambalance
- Mp_autokick 0
- Mp_tkpunish 0
- Mp_hostagepenalty 0
- Mp_startmoney 800
- Mp_timelimit 0
- Mp_maxrounds 0
- Sv_aim 0
- Sv_cheats 0
- Sv_maxspeed 320
- Sv_gravity 800
- Sv_airmove 1
- Sv_airaccelerate 10
- Sv_clienttrace 1
Różne zasady
· Nie wolno kupować i / lub korzystać z tarczy (jak tarcza może powodować błędy).
· Jeśli gracz spadnie z powodu błędu technicznego mecz powinien zostać wstrzymany pod koniec rundy. Maksymalny czas przerwy w grze jest 5 minut. Jeżeli jeden zespół przerwał mecz w sumie więcej niż 5 minut, inny zespół może zażądać, aby mecz nadal nie czekając na odtwarzaczu brakuje (y).
° gracze zastępując dozwolone jest tylko podczas zmiany stron lub mapy i nie może trwać dłużej niż 5 minut.
· Jeśli wszyscy gracze z jednej drużyny spada z powodu błędu technicznego, drugi zespół powinien odczekać przynajmniej 5 minut przed opuszczeniem serwera.
· Jeśli jeden zespół chętnie opuści serwer przed meczem jest gotowy, zespół, który pozostał wygra pozostałych rund.
· Jeśli serwer wywala przed 5 rund mapie został rozegrany, mapa zostanie powtórzony od początku. Jeśli się zawiesi po 5-ty okrągły zakończeniu rundy na pozostałe będą odtwarzane z zestawem mp_startmoney do 3500.
· Jeśli serwer wywala więcej niż 1 raz w trakcie meczu, albo zespół może zażądać serverchange.
· W przypadku co najmniej 50% graczy ma ping (latency) wyższa niż 100 ms zarówno zespół może zażądać serverchange.
° Kibice nie są dozwolone.
· Proxy HLTV nie można odmówić, ale musi być ustawiony na co najmniej 30 sekund opóźnienia i obie drużyny powinny mieć do niej dostęp.
Oszukiwanie i błędy
ProLeague · jest przeciwko oszukiwaniu. Każdy, kto zostanie złapany oszustwa zostanie zbanowany na zawsze od miejsca i dodany do czarnych list.
· Definicja ProLeague jest o oszustwo: błąd, skrypt lub program, który daje graczowi nieuczciwą przewagę nad innymi graczami.
· Ponieważ nie zawsze są rzeczy, które są "na krawędzi" będziemy obsługiwać kilka z nich:
Dozwolone:
- Zwiększenie
- Rzucanie granatów / błyskowo / pali ponad murami
- Na szczycie każdego rodzaju skrzyni
- Highplanting
Niedozwolone:
- Własne modele i skórki (z wyjątkiem wysokich FPS modelach)
- Custom mapa tekstury
- Każdy rodzaj błędu eksploatacji
- Przenoszenie ścianach lub nieba czy nadużywanie map bugów
- Górne półki map (blisko dachu poziomie)
- Silent roślin
Normy kolizyjne
· Zawsze staram się rozwiązać problem z twojego przeciwnika zanim zrobisz konflikt (jeśli nie tracisz konfliktu)
· Strona, która inicjuje konflikt meczu musi wyjaśnić problem w sposób jasny i uprzejmy. Niezastosowanie się do tego doprowadzi do automatycznego i natychmiastowego utraty konfliktu. Linki do screenów i dema powinny zostać włączone od razu, jeśli dotyczy.
· Nazewnictwo, obelgi i oskarżenia losowe w komentarzach wszystko może doprowadzić do automatycznego utraty konfliktu.
· Za pomocą tych reguł, aby wygrać konflikt. Inne arguements będą ignorowane.
· Zapewnić nam jak dowód, jak można przeciwnika łamanie zasad i zamieścić go na stronie.
· Jeśli podejrzewasz, że inny zespół oszukiwania następnie trzeba mieć dowody i należy przedstawić go natychmiast. Konflikty oparte na domniemanym oszustwem, ale bez wyraźnych dowodów zostaną utracone automatycznie i natychmiast.
° Przykłady ważne dowody są demo w grze screenshoty oraz logi serwerów, które zostały uzyskane z neutralnej strony. Prywatne logi z IRC, ICQ, itp. nie będą uznane za dowód, ponieważ mogą one być łatwo sfałszowane.
· Jeśli demo jest używany jako dowód oszustwa, należy bezzwłocznie określić dokładnego momentu (S) (w dół do dokładnej minuty i sekundy), gdzie oszustwo jest sprawdzone lub konflikt zostaną utracone automatycznie i natychmiast. Admini nie będą patrzeć na całe demo.
· Zabronione jest skontaktować się z administratorem obsługi konflikt w prywatnym, aby obronić swoją sprawę. Cokolwiek masz do powiedzenia, trzeba powiedzieć otwarcie. Próbując wpłynąć na admina w prywatnym doprowadzi do automatycznej utraty sprawy.
Offline